28 Mart 2013 Perşembe

Film Tanıtım /A Werewolf Boy / 2012 / Güney Kore



Var mı ki filmi izlemeyen Korefan hala? Kaç aydır her yerde tanıtımı yapılıyor. Ama bende izleyeli iki hafta olmadı koduğumun sınavı yüzünden. Stresten yazı bile yazamıyom lan.



 Bir kurt adam ve kızın hikayesi. Fantastik bir film kısaca tam benlik. :))) Aslında konusuna göre seçince filmleri hep tırt çıkıyor. O yüzden konusu da önemli değil bence iyi olsun yeter. :D



Baş roldeki bayanı pek tanımıyorum ama Song Joong Ki'yi  yaklaşık iki yıldır takip ediyorum neredeyse. Yaklaşık 85747525757245242 tane kocam olduğu için haremimde ona da yer var . :D Bu filmde haremimde ki derecesi biraz daha yükseldi hani . Ne güzel oynamış o öyle mikemmel ötesi hatta o mimikler o bakışlar...
Ben fantastikimsi şeylere bayıldığım için sevdim filmi hatta Güney Kore'de şimdiye kadar en çok izlenen romantik yapımmış. Zaten yönetmen hem yazmış hem yönetmiş diğer filmlerden çoook farklı gerçekten ve iki final varmış okuduğuma göre ama ben diğerini bulamadım lan çatlayacağım valla. :D


Yazmadan da edemiycem hani izlediğim en saçma ama en güzel filmlerden  biriydi lan  ağladım zırladım şekilden şekle girdim izlerkene kendi yataktan aşşa falan attım.
Birdeee
Kıza önce küfrettim sonra hak verdim sonra gene küfrettim derken film bitti gene küftrettim. :D
Çok küfürbaz oldum lan ben ama normalde terbiyeli bir kzım valla bakın bu filmler beni böyle yaptı :D
İzlemeyen varsa hala tavsiye edilir kesinlikle izleyin derim. :)))

SON OLARAK BLOGUMA ŞİMDİYE KADAR YAPILMIŞ OLAN TÜM YORUMLAR SİLİNDİ BENİM MALIĞIM YÜZÜNDEN AZ ÖNCE :'( 


12 yorum:

  1. Bu durumda bir tek ben kalmış olabilirim filmi izlemeyen. yazında verdiğin mesajı aldım vakit bulunca izlerim, listemdeki onyüzbinmilyon filme ekledim gitti. :) Böylece tüm yorumlar silindikten sonra ilk yorumu yapan kişi olmuş oldum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemeyn çok az fan diye tahmin ediyorum ben ama belli olmazz :D Hehehe evet ilk sensin :)))İlk yorum için teşekkür ederim. :))

      Sil
  2. Senin sayende izledim ben de bunu şekerim iyiki izlemişsin de facebookta paylaşmışsın :D ben de çok beğendim tabikiii sadece Song Joong Ki'yi fazlasıyla :P amma velakin sonunun böyle bitmesine izin vermezdim galiba o kadar beklemeden sonra bi ödülü hak ediyordu bebeğim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sonunda biraz sinirlendim ama mantıklıydı bence . Amaaa madem fantastik film yani zaten mantıksız sonunu da öyle yapın demi. :D
      Diğer finali bulmadım sonda sonu öyledir diye tahmin ediyorum :))

      Sil
  3. arkadaşımın bana 2 hafta önce izle yoksa ölürsün şeklinde tehditlerle izlettirdiği filmi cidden çok sevdim tehdite gerek yoktu daemul'ümüz oynuyo nasıl izlemem hem song joong ki hastası biri olarak? Bu arada yorumlar için ben üzüldüm ama sen üzülme yenisi gelir! Tanıtımın için sağol ellerine sağlık umarım bende yakın zamanda birşeyler yazabilir ve paylaşırım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hhehehe bende en yakın arkadaşımı tehdit etmiştim böyle bu film için :D :D
      İnş hem yorumlar hem blogum gitti birazcık üzülüyorum :)))
      ve inşAllah en kısa zamanda yazarsın ve okurum :))

      Sil
  4. Unni-ah Gercekten Süper Ötesi bir filmdi diyebilirim !

    ''Kıza önce küfrettim sonra hak verdim sonra gene küfrettim derken film bitti gene küftrettim. :D'' Buna Bende katılıyorum !
    Unni-ah Komik Yazınla Neselendiridirdiğin için GOMAVO!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim kuzucum :D
      Beğenmene sevindim gerçekten :)))

      Sil
  5. Ben de daha izlemedim, bir arkadaşım izlemiş anlattı ama yüreğim daha yemiyor izlemeyi, zaten çıktığından beri aklımda ingilizce falan izlemeyi düşündüm ama yemiyo işte :( şimdi ben o şeker köpeciği görünce beynim kalbim hoplar dayanamam :(
    Ama o kıza bana anllattıklarında az küfür etmedim hatta kendimi yerine koyup kurt bile olsa insna sevince bekler dedim, seven insan benim yaşlanmamı da takmaz dedim, twilight vari oldu bi biraz ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hheheeh bence izleee!! :)))) bu zevkten mahrum kalma sadece anlatılanlarla kalma derim :)) Aynen ben de katılıyorum madem fantastik sonunu da fantastik yapın lan bizde sevinelim tam olmuş diyelim :)) Ama sonu da mantıklıydı işte :))

      Sil
  6. bırgarıpseyma Seyma23 Mayıs 2013 14:19

    Sonunda kavuşma olmayan filmleri izlememe kararıma denk gelmiş uzun listenin bir yerlerinde mevcut olan film ya ölüyorlar ya gidip ötekiyle evleniyolar bi sinir yaptı ben de bu mevzu protesto ediyom kendi çapımda :DDDD

    YanıtlaSil
  7. ən sevdiyim filmlərdən biri..

    YanıtlaSil