16 Aralık 2012 Pazar

JAPON İŞİ DİZİ: Q10




Q 10 / SEVİMLİ ROBOT


Şu sıralar Kore dizlerinden çok sıkıldım gerçekten sürekli aynı konular biraz gına geldi bu durumdan.
Bol bol Japon dizisi filmi izledim Japonlara sardım.







  Diziye bayıldımmm. Agasshi'den tam  puan!!!  

Dizinin Konusu

Başlıkta da belirttiğim gibi tam Japon işi. Dizinin afişlerinden bile belliyor. Ben diziyi çok sevdim gerçekten.
Çok şey öğrendim diziden. Diziden bir şeyler öğrenilir mi demeyin Japonlar çekerse diziyi öğrenirsiniz.

Dizi çoğu Japon dizisinin de olduğu gibi lise dizisi eğitici öğretici eğlenceli biraz da hüzünlü hatta zırladım bir yerinde baya.


Açıkçası Koreliler dizileri çok güzel çekiyor olaylar ilerliyor ama final yok bilgisayarı senaristin yönetmenin kafasında parçalayasım geliyor! Katil olacağım o dizilerin finalleri yüzünden.!

Ama bu dizinin finali harika gerçekten. Kırk yıl oturup düşünsem  aklıma gelmez sıra dışı vallahi.


Oyuncular ve Rolleri

Takeru Sato

Çok sevdim ben onu. Gözlerine bayıldım çok iri gerçekten çekik olmasına rağmen içinde kaybolasım geldi. Ama göz altı torbaları çok büyük ya

Neyse aslında yaşamanın bile bir anlamı olmadığını düşünen bu yakışıklı badem gözlüm göz torbalım  robota aşık oluyor.





Atsuko Meade

Mimiklerine bayıldım. Robot gibiydi gerçekten gülüşü, oturması kalması her şeyiyle.Konuşması sayesinde de bir sürü Japonca kelime ve cümle öğrendim.









Ben bu çifti çok sevdim.  Özelikle Kenta Kaku'ya  Paradise Kiss Filmi'nde ki dengesizliğinden eser yok.


Bu çifti de unutmamak lazım.





Bu kızın adını bulamadım. Bulmaya çok uğraşmadım suratından da belli değil mi ?


BU KIZ YÜZÜNDEN KATİL OLABİLİRİM!


Diziden Kareler








ROBOTLAR AĞLAR MI SİZCE?
Nasıl da silermiş gözyaşlarınııııııı torbalım benimmmmm.



AĞLARMIŞ.






DİZİNİN EN GÜZEL SAHNESİ :)))



Görüşmek üzere :))
Eğer yorum yapmak isterseniz anonim seçeneğiyle yapabilirsiniz.
Yorum yapıldıkça daha çok hevesleniyorum yazmak için. :))) Diziyi görüşleriniz paylaşın lütfen benimle .:)


Gifler için japan fansa'a teşekkürler. :)

3 yorum:

  1. Ben de izlemiştim bunu ama hafızam o kadar zayıf ki, tam hatırlayamıyorum çoğunu :( Ama izlerken bizdeki Japon İşi filmi gelmişti aklıma şu Kemal Sunal'ın oynadığı hehe bunu hatırlıyorum işte :D

    YanıtlaSil
  2. Heheh aynen benim de aklıma gelmişti aslında benziyor da hehe :)Yorum için teşekkürler :)

    YanıtlaSil