20 Şubat 2015 Cuma

Japon Filmi Tanıtımı :L.DK /2014


İlk Japon filmi tanıtımıyla karşınızdayım. Yaklaşık 10-12 gün önce Japonya ve Melekleri / Japan and Angels sayfası admini Sora-chan ile gecenin bir yarısı büyük uğraşlarla sonucu izlemiştik. Sanırım en son '' Allah belanı versin TTNet'' nidaları yankılanıyordu evde.
Evet biz yıllar sonra buluştuk Sora-chan ile, ayrıntılı olarak daha sonra anlatacağım efenim onları.Asıl konumuz olan film tanıtımına gelirsek :

 Başrollerde Kento Yamazaki ve Ayame Gouriki oynuyor.
Ailelerinden ayrı yaşayan iki gencin hikayesi anlatılıyor. Aoi ve Shusei aynı okulda okuyor ve olaylar sonucu aynı *apartmanda (* Rezidanstan daha samimi bir yer ama adını bilmediğim için apartman diye yazdım.) yaşadıklarını öğreniyorlar. Aoi'nin salak saflığı ve Shusei'nin şımarıklığı yüzünden, evdeki yangın fıskiyesi çalışıyor ve daire kullanılabilecek hale gelene kadar birlikte yaşamak zorundalar.



Çoğu Japon filmine göre gayet akıcı ve görüntü kalitesi vs. iyi. Yine bir manganın filmi ve araştırmalarıma göre animesi henüz yokmuş. Kızın salaklığına da nasıl olduysa ben sinir olmadım bu filmde. 


Erkek çocuğumuza gelirsek tip ve soğukluk olarak o gece Yamapi'ye benzettik. Aslında biraz da bakışları Kim Hyun Joong ve Shun Oguri gibi. (Evet, evet buradan anlaşılacağı gibi iki fangirl yanyana gece yarısı film izleyince, pek sağlıklı yorumlar çıkmıyor ortaya. :D )


İzleyecek bir film arıyorsanız, bu tatlı aşk hikayesini tavsiye ederim.
Bence kesinlikle zaman kaybı değil ama size de bir şeyler kazandırmaz hani.
Bu da filmden bir spoi,gece gece ss alıp, gülmüştük.


Görüşmek üzere!

7 yorum:

  1. Hımm izleyelim bakalım nasılmışşş :)

    YanıtlaSil
  2. Umarım beğenirsin, yorum için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  3. İzledim ve çok beğendim canım, tekrar teşekkürler ben de bir post yazacağım bakalım :))

    YanıtlaSil
  4. Postunu bekliyorum umarım en kısa zamanda yazarsın da okurum canım :)

    YanıtlaSil
  5. Yazdım bilee :) tekrar teşekkürler, filmi çok çok beğendim hatta birde yine tavsiyene uyarak kurt çocuğu izledim :)

    YanıtlaSil
  6. Rica ederimm canım :) Kurt çocuk hakkında 2 yıldır yazmaya üşendiğim bir yazı var ahah sayende hatırlamış oldum :D Umarım beğenmişsindir yorum için çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  7. bu çoxdandır trailerini görüb izləmək istədiyim yapon dramasıdır. İzləyim gərək :)

    YanıtlaSil