16 Aralık 2012 Pazar

ASYALI ERKEK FATMALAR


Facebook'ta bir kaç ay önce dolaşırken minik bir sayfa da bir videoya gözüm çarptı izledim söyleyene klibe hayran oldum hele klibin konusuna. Hızımı almadım söyleyen çocuğa aşık oldum resmen ve klip o kadar güzel geldi ki bana. İşte aşağıda videoyu paylaşıyorum lütfen izleyin.JJJ





Tabi benim hız kesilmedi çocuğa bir bakıyım netten neyin nesi kimin fesi bu dedim kendi kendime.Şarkıcının adı Zee yazdım hemencik Google amcaya Zee TV,Hintliler falan alakasız şeyler çıktı benim de Taylandlı arkadaşım yok ki soruyum gözümü bürümüş Koreliler.JJJ

Sonra Facebook'tan arkadaş olduğum Melike'ciğim sağolsun bana geçen akşam mesaj attı bu çocuk TOMBOYmuş diye..JJ

TOMBOY NE DEMEK?

Türkçe karşılığı ''Erkek Fatma'' erkek gibi kız demek ve ben tomboyun anlamını JJJMelike kuzum bana söyleyene kadar bilmiyordum.Bunlar erkek gibi giyinen kızlar ve hatta lezbiyenler...Asya'da oldukça ünlüler hatta çoğu Ulzzang.
Şu an gerçekten kendimi salak gibi hissediyorum ben nasıl fark edemedim diye.Bunu öğrendikten sonra en az 10 kere baştan izledim klibi kız gerçekten söyleyen diye yazmak istemiyordum ama resmen göğüsleri var  mı ulan varsa  nerede diye tövbe tövbe estağfurullah!JJJJJJ

TAYLANDLI ERKEK FATMALAR

Zee 

Böyle kız mı olur lan burnu falan kocaman, memesi yok la ... JJJ









Soranut Yupanun


Tabi ben merak ettim tuttum bide bugün   ''Yes or No''' filmi izledim.Film de döndüm döndüm tomboya baktım bir bakıyorum kız bir bakıyorum erkek bu agasshi diyorum kendi kendime. Kız dediğin kaşları falan da kalın olmaz diyorum...JJGerçekten sizin yorumlarınızı da merak ediyorum.








KORELİ ERKEK FATMALAR

Jung Da Eun /Lee Tae Gyun

Kendileri Kore'nin en ünlü tomboy ulzzangı. Çocukluğundan beri internette yaşamaktaymış çok dışlanmış sanırım  sanal çocuk kendileri. Tomboy olduğunu yani lezbiyen olduğunu küçükken babaannesiyle gittiği  gittiği hamamlarda anlamış.JJJJJJ










 

Video yapmış Lezbiyen hayranları sanırım.JJJ



YAMOR

89 doğumlu bu hatun. JJJBir yerde Koreli bir yerde Çinli yazıyor.











Video yapmış Lezbiyen hayranları sanırım.JJJ




Hyun Bi Hyul

86 doğumlu bu hatun.JJJ










''İnsan kınadığını yaşamadan ölmezmiş...'' o yüzden kınamıyorum ,bu durumda olanları da desteklemiyorum  ama dışlamıyorum da...

Veee mutlu son yorumlarınızı gerçekten çok merak ediyorum yorumunuzu yazdıktan sonra anonim seçeneğiyle direk yorum yapabilirsiniz.JJJ

6 yorum:

  1. Sapıklığın, saçmalığın ulaştığı son nokta! Bir erkek olarak ben bile utandım!
    Lût Kavmi de bir zamanlar böyle helâk olmuştu...!
    Ne yazık!
    Bloğuna arada bir göz atıyorum ama böyle birşey beklemiyordum doğrusu senden, amacın o olmasa bile bazılarını özendirebilirsin böyle bir sapkınlığa ve kullandığın dil "ay çok tatlılar!" tarzı değil; "LANET" üzerine olmalıydı. Peygamber zaten "Kadına benzemeye çalışan erkeğe ve erkeğe benzemeye çalışan kadına" lanet etmiş!!!!!

    YanıtlaSil
  2. ya şu ilk resimdeki gerçekten kız mı?? ...

    YanıtlaSil
  3. fakat cnm benm bildiğim kadarıyla yes or no dakı çocuk gerçekten erkek ve zee de öyle o filden sonra çıkan dedikodulardan biriydi o. ze ye gelınce bi hastalıgı vardı hatta snırım kanserdi ben twitter dan takıp de edyrm kendisinim fotograflarnı da adam gbı ngrdm o iklisi erkek ama şu var dgerlerini tanıyrm evet onlar kız..

    YanıtlaSil
  4. yes or no filmindeki kız mı yani şimdi ???

    YanıtlaSil
  5. yasemingüngörmüş10 Temmuz 2014 17:10

    murat sen cıdden kımsın nesın allah la onların arasında olan meseleye nasıl dil uzatabiliyorsun yahu.eşcinsellik tercih değil yönelimdir.kimse ayy ben gay ya da lezbyen olayım diyip yönelmez o tarafa.bu insanları yadırgadığın yetmez gibi blog sahibine de saydırmışsın sevimli bulduğu kişilere istediği iltifatı eder.özendiriyıorsun demişssin özenmek diye bir durum olamaz,insanın içinde yönelim varsa bunlar olmadan da yönelir.sene 2014 senin gibi cahiller bi bitin amk.bu arada ne gay nede lezbiyenim.bu insanların yaşadıkları sıkıntıları düşünen biriyim.ülkemiz islam devleti cok ahlaklıyız namusluyuz o yuzden 13 yasında kıza 10 yasında erkek cocuguna tecavuz vakları oluyor o yuzden azcık acık gıyımlı bır bayana hala laf atmalar dıl uzatmalar devam edıyor.sen nerde gördun gay bırının tecavuzcu oldugunu yada lezbıyen bı bayanın bı kıza laf ettığını.ıkıyuzlu ahlak anlayısınızdan nefret edıyorum.sunu da unutma.bırgun basına gelırse anlarsın.

    YanıtlaSil
  6. ben var ya lezbiyenmi gey mi hisbirsey anlamiyorum duyada erkek yada kiz mi kalmadi bence onlarin saplantisi bu ne yaa kizsan kizdirsin erkek sen erkek tirsin tovbe tovbe daha neler gorecegiz

    YanıtlaSil