16 Aralık 2012 Pazar

Kanojo to no Tadashii Asobikata: PRENSES VE HİZMETKARI



45 dakikacık kısa ve hoş bir Japon filmi ile karşınızdayım.JUyku yok zaten sahur bekliyoruz çoğumuz vaktim varken yazayım dedim.J Senaryosuyla 2006 yılı TV Asiha ödüllerinde, Yeni senaryo yazarları ödülünü almış.



OYUNCULAR VE FİLMİN KONUSU

Tomoka Kurokawa - Himura

Bu hatunu (Tomoka)  ilk defa bu film de gördüm. Karakter olarak iyi niyetli olabilir belki ama bencildi.



Hiro Mizushima -Fujiki

Hiro her zamanki gibi centilmen rolünde. Hatırlasanız Hana Kimi'de Nanba Senpai karakterini canlandırmıştı Mei'nin Kahyası dizisinde kahya rolündeydi. Hizmetkarlık yaşıyor bu adama ben de böyle köle hizmetkar istiyorum amaaa nerdeeeee?JJJ




İki çocukluk arkadaşı olan Himura ve Fujiki küçükken aralarında yıllar boyu devam edecek olan bir oyun oynamaya karar verir. Himura prenses ve Fujuki ise onun hizmetkarıdır. Prenses'in emirleri kesindir.  Eğer bir gün bu aralarındaki oyunu biri öğrenirse oyun bitecektir.

Fikrimi soracak olursanız:

Film gerçekten hoştu zaten 45 dakikacık ve sadece Hiro Mizushiama için bile izlenir. Olaylar kurgular zamanla güzeldi romantik komedi sevenlerin beğeneceğine eminim. Vaktiniz yoksa yada kısa ama hoş bir şeyler izlemek istiyorum derseniz şiddetle tavsiye edilir gecenin şu saatinde.J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder