16 Aralık 2012 Pazar

Only You / Always You


loguma bakarken fark ettim de doğru düzgün hiç Kore filmi tanıtmamışım. Hep Japon hep Japon. Ama şöyle de bir gerçek var ki Kore fanlar çok çok daha fazla Japon fanlarda.  J Ben de hazır içime öküzler oturmuşken size hüzünlü bir film tanıtmak istedim. J




OYUNCULAR VE KONUSU

So Ji Sub



Hepimizin I am Sorry I  Love you dizisinden tanıdığımız  acıların çocuğu ajuşşi. J Bu filmde eski bir boksör rolünde. Ben kendilerini bu filmi izleyinceye kadar sevmiyordum hatta nefret ediyordum açıkçası ajuşşi karakteri  nasıl bir iz bıraktıysa artık hafızamda. Ama şimdi nötrüm bu filmi izledikten sonra.  Neden diye sorarsanız J

Kasları çok hoş Allah için.JJJJJ

Han Hyo Joo

Ben bu ünlüyü ilk defa gördüm ama çok hoş bir kadın. Aldığı ödüllerin listesi de kabarık bayaaa.J



İşte bizim eski Türk filmlerimizin ölümsüz karakteri kör ama mutlu kız.
Kaderleri  kör kızın dizi izleme merakı ile kesişiyor.


Filme gelirsek:

İzlemeseniz de olur.''İzleyin  kesinlikle çok güzeldi!'' diyemiyorum malesef ama vakit kaybı da değildi ortalama bir film sonuç olarak. :)

1 yorum:

  1. ben yarım bırakmıştım.. çünlü konusunu anlamadım resmen yaaa :D

    YanıtlaSil