16 Aralık 2012 Pazar

Kimi Ni Todoke:Sana Ulaşmak




Film tanıtımı yapalım biraz zaten şu sıcak ramazan günlerinde  hiç vakit geçmiyor. Şu sıralar Japonlara taktım ama bir sebebi elbet var küçük bir nokta kaldı oda bitsin post yazacağım vallahi içinde bulunduğum durumu.

Neyse filme geçiyorum hemen.J

Mikako Tabe - Sawako Kuronuma




Sawako çoğumuzun izlediği ama benim hala korku filmi olduğu için izlemeye cesaret  edemediğim ''HALKA'' filmindeki Sadako karekterine benzediği için arkadaşları tarafından Sadako diye çağrılan bir kızcağız.Hatta hakkında garip efsaneler var hayaletlerle iletişim kurabiliyor gibi.
Hata ve hatta bazı kişileri de lanatleyebiliyormuş.




Rabbim ne garip şu Japonlar yahu Hayaletten vampire tuvalet tanrısına kadar.J

Hakkat benziyor da yan profilden az yüzünü gözünü aç şu saçlarını kestir demi dışlanacağına.J


Haruma Miura- Shota Kazehaya







Ay ben bu çocuğa ne yazsam bilemedim iyice hastası oldum. Çekilin yoldan 49131202315246554 kocalı Agasshi  geliyor.JJJ

İşte filmde lisedeki altın çocuk bu oluyor.

Fikrimi sorarsanız:

Zaten yukarıda bir sürü şey yazmışım ama karakterler hakkında film hakkında yazayım.Çok hoş bir lise filmiydi. Arkadaşlık derseniz arkadaşlık var aşk derseniz aşk var dram derseniz o da var. Japon filmlerini de seviyorsanız şiddetle tavsiye edilir bu hoş filmi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder