16 Aralık 2012 Pazar

JAPON FİLMLERİ TANITIMI:PARADISE KISS


Şu sıralar çok hamaratım bloguma post üzerine post yazıyorum .J Sayfamdaki üyelerin de çok etkisi var hepsi destek veriyor neredeyse sadece Korefan olmak ayrıcalıktır diyorum Aile gibi olduk değil mi? JJJ

Neyse efenim ben hemen film tanıtımıma geçiyorum ilerde zaten bol bol kişisel yazacağım şu sıaralar Uzak Doğu hakkında yazmak istiyorum.

FİLMİN KONUSU VE OYUNCULAR





Filmi izlemeyen kaldı mı bilmiyorum Adı resimden anlaşılacağı üzere ''Paradise Kiss/ Cennet Öpücük''
İzleyen kişilere yorumlarını sorduğumda hiç kimseden olumsuz bir cümle duymadım.Herkes muhteşemdi dedi 

Tabi zevk bu belli olmaz bide basit şeyleri seviyorum daha doğal geliyor.JJJ


Filmin konusuna gelince moda. üniversite sınavı. hayaller, ailemizin bizim üzerimizde etkileri ergence konular işte .JJJYukari  baş rol kızımız tipik bir lise son öğrencisi bir anda kendini bir grup tasarımcı öğrencinin arasında buluyor ve başlıyor macera.

Filmin ilk dakikalarında ojeler, kumaşlar filmin müziği rüya gibi gerçekten. Dedim bir ara ben de tasarımcı olayım ben  de olayım zaten dizideki filmdeki kız doktor olur olmak isterim mimar olur olmak isterim  truist rehberi olur olmak isterim JJJ Film de oyuncular gerçekten başarılı çoğunu bir kaç dizide filmde gördüm zaten çoğunu.


Keiko Kitagawa / Yukari (Carolina) Hayasaka




Ben bu kızı hiç beğenemedim açıkçası yan rolde oynayan hatun daha güzel daha bir şirin. Bilerek de filmdeki en çirkin fotoğrafını bulup koydum. JJBen beğenmedim bu hatunu çok güzel Japon hatunlar var Allah için gitmişler bunu koymuşlar Tövbe tövbe millete mani vere vere çarpılacağım bir gün sen affet yarebbim.JJJ Bir de sanırım bu filimin mangasındaki karaktere çok benziyormuş.

Osamu Mukai / Jouji (George) Kouzumi

Ben ve arkadaşlarım burada Osamu Mukai'yi biraz Bi Rain' e benzettim özellikle ten rengi aynı bence.Tabi benim gözümde bozuk olabilir o ayrı bir şey. Filme damgasını vuran sözleri var aslında bütün film onun sözleri üzerine.JJJ




Aya Omasa

Kendini Japon İşi Kadın Yapma adlı dizide tanıdım çok şeker bir hatun. Diğer japon kılzaından farklı değişik bir güzelliği var oyunculuğu deseniz harika baş roldeki hatun fısss yani rol değiştirmeliler yan roldeki hatun olmayı hak etmiyor.



Kente Kaku

Kendilerini bir dizide filmde gördüm ama nerede gördüm hatırlamıyorum. Bu filmde agresif bir tip sürekli söylenen bir ergen gibi saçlar falan da boyalı gibisi fazla oldu bildiğiniz ergen..JJJ




Shinju İgarashi

Yorumsuz yorumu size bırakıyorum..JJJ




Yusuke Yamamoto

Kendilerini Yakışıklılar Cenneti, Evimin Erkekleri... hatırlayamadığım bir sürü dizi ve filmde gördüm genelde komik ve garip karakteri canlandırıyor ama burada beyefendi oldukça

Filmden Bir Kaç Kare ve Replik JJJ






''Bir model istiyorum,kukla değil'' 






''belki çok iyi yürüyemeyebilirim ama hiçkimsenin yürümediği gibi yürüyebilirim'' Yukari





























vee sooon blogger veye twitter hesabımız olmasa da yorum yapabilirsiniz anonim seçerek..JJJ
ve blogger arkadasşar bloguma yorum yaparken once google hesabinizi secip giris yaptiktan sonra yazin yoksa bosa gidiyor yazılanlar JJJ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder