16 Aralık 2012 Pazar

Zi Yi Ci Xin Tiao / Heartbeat Love




OYUNCULAR VE DİZİNİN KONUSU

Evet efenimmm ilk Tayvan dizimi izlemiş bulunmaktayım şu an. Sıcağı sıcağına yazayım hemen dedim. Bu dizide ki oyuncular bayaaa ünlüymüş ama ben hiç Tayvan dizisi izlemediğim için bilmiyorum. J


Rainie Yang

Yalancı bu kız bildiğiniz yalancı ama bizim Ju Yoo Rin kadar iyi değil tabi. Bu yalancı kızımız  gay sandığı bir adamla bir  otel odasında  kalmak zorunda kalıyor.J



Show Luo

Şimdi ne desem bilemedim. Gayet sempatikti biraz somurtkan ama çok da şekerdi bu vatandaş.J




Fikrimi sorarsanız:


Bu izlediğim ilk dizi olduğu için aslında bırakın diziyi film bile sayılmaz aslında her bölümü 10 dakika bile değil özeti çıkarınca toplam 50 dakikalık bir mini yani.J

Ama şöyle bir şey de var  ki kötü değildi kesinlikle hatta çok hoş sahneler de vardı ama her bölümü 10 dakika olan ve toplam 5 bölüm olan bir diziden ne beklenebilir ki? Beklentiniz yüksek olmasın o yüzden.Ama Ostu çok güzeldi zaten baş roller seslendirmiş.J

Ben açıkça söylemek gerekirse Kore ve Japon yapımlarını daha başarılı buluyorum birkaç Tayvan filmi dışında.


İzlemek isterseniz şuradan izleyebilirsiniz.J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder