16 Aralık 2012 Pazar

KORE FİLMLERİ TANITIMI: Chilling Romance




Öncelikle uzun zamandır yazamadım.Ama bundan sonra aktif olacağım. Beni bir YGS stresi bastı görmeyin yani 2 ay sonra hiç dizi film izleyemeyeceğim diye 23 günden evden çıkmadım vallahi en sonunda annem kapı dışarı etti.Bir de dün gece saydım 8 Japon  dizisi 19 film izlemişim hiç abartmıyorum. Hep YGS stresinden yani.
Neyse sanki benim için okuyorsunuz blogu ben filme geçeyim.JJJ

FİLMİN KONUSU VE OYUNCULAR

Son Ye Jin- Yuri



Kendilerini bir çok dizi ve filmde gördüğümüz tabiri caizse bizim Bihter'in tırnağı olamayacak ama teklif gelse Aşk-ı Memnu'nun  da Kore versiyonu çekilse koşa koşa oynayacak kadar cesaretli olan hatundur.JJJ

Filmde ki karakteri : Son Ye Jin (Yuri) liseden beri hayaletler gören bir kadındır.Bu yüzden ve şu an sebebini açıklayamadığım nedenlerden dolayı kendi içine kapanmıştır. Ne zaman birine yakınlaşsa başına kötü şeyler gelmektir o yüzden arkadaşlarıyla bile telefonda görüşür asla buluşmaz. 


Lee Min Ki-Jo Goo



Kendilerini ilk defa bu filmde gördüğüm ilk bakışta martı kaş zannetiğim fakat film ilerledikçe hoşuma giden aktörlerden.JJJ

Filmde bir sokak sihirbazını canlandırıyor.Biraz saf, sakar ve şeker bir tip.




Fikrimi soraracak olursanız:

İzlediğim filmlerden ilk ona kesin kesin girer aslında korku filmi ama hiç bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum.Tam korkunç bir şey olacak o anda ben gülme krizlerine giriyorum hem komedi hem korku anlayacağınız.Hiç bir filmde bu kadar kahkaha attığımı hatırlamıyorum ve bu filmi izleyinceye kadar Koreliler güzel dizi çektiğini fakat filmde başarısız olduklarını düşünüyordum tüm ön yargılarımı yıktı.JJJ



İzlediyseniz ve izledikten sonra görüşlerinizi benimle paylaşın lütfen blogunuz yoksa twitter veya anonim seçeneği ile yorum yapabilirsiniz.JJJ







4 yorum:

  1. Ben begendim bu filmi. Harbi komikti... Arkadaşı da ne acimasiz...

    YanıtlaSil
  2. Sümeyye Akkuş8 Şubat 2014 04:38

    ya bu filme benzer başka film biliyor musunz?

    YanıtlaSil
  3. Çok şirindi amaaaa. Özellikle kızın çocuğun üstünü yırttığı sahneler ^_^

    YanıtlaSil
  4. Evet çok şirinlerdi, kaliteliydi gerçekten film de :) Yorum için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil