21 Şubat 2015 Cumartesi

Gekkan Shoujo Nozaki-kun / 2014


Daha dün öğlen başlayıp gece bitirdiğim animeyi hemen yazmak istedim. Bir sürü izlediğim ama konusunu bile hatırlayamadığım dizi film var. Bu güzel anime de onların arasına girsin istemedim.

Konuya gelirsek:


Aynı okulda olan Chiyo Sakura'nın Umetarou Nozaki'ye olan aşkını itiraf etmeye çalışırken ağzından' 'Ben senin hayranınım!'' gibi yanlış bir cümle kaçıyor ve eve davet edilmesiyle olaylar gelişmeye başlıyor.
 Bu yanlış anlaşılmayla birlikte Nozaki'nin bir mangaka olduğu ortaya çıkıyor.

Karakter yorumlarına gelirsek : 



Sakura çoğu animede olduğu gibi şirin bir anime karakteri. Bana kalırsa pek önemli bir özelliği yok.



Eminim çevrenizde çok öküz vardır ama Nozaki-kun gibisi az bulunur cinsten. Gülmek ve sinir olmamak insanın elinde değil.


Yan karakterlere gelince, ben çok sevdim onları birkaç sahne dışında en çok güldüğüm sahneler genelde yan karakterlere aitti.

Anime öyle saçma sapan aşk üçgenleri beşgenleri ile dolu değildi. Gayet şirin ve keyifli bir animeydi tavsiye ederim.



Ayrıca animenin openingi sanırım Miyavi'nin. İlk duyunca şaşırdım ve izlenir bu anime dedim. Hoş aslında blog yazacak kadar bile anime bilgim yok. 

Neyse efenim araştırdım ama birkaç twit dışında bir şey bulamadım.  O sebepten dolayı emin değilim. Ama Miyavi'nin Strong şarkısına çok benziyor. 

Dinlemek isterseniz eğer :
Bu parça Miyavi'nin ve

 alttaki parça animeye ait. 


Yorum yapmak isterseniz üye olmadan herhangi bir facebook twitter vb hesaplarınızla yorum yapabilirsiniz.
Görüşmek üzere. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder